Телематика – це складна тема, і вам дійсно не потрібно нічого про неї знати, щоб використовувати можливості вашої системи відповідно до ваших вимог. Але як не піддатися рішенням, яке з часом створить більше проблем, ніж користі?
Думаєте про інвестиції в телематику для вашого автопарку, але вас відштовхує той факт, що ви цього не знаєте? Google виплюнув багато компаній і пропозицій, всі вони на перший погляд схожі, і ви не знаєте, як це зробити? Пропонуємо, що вам слід запитати у майбутнього постачальника телематической системи для вашої компанії і які відповіді ви повинні знайти задовільними.
1. Регіоналізація, або куди я власне дзвоню?
Ваша компанія, хоча вона, ймовірно, намагається стати континентальної або навіть глобальної, має певне місце розташування. Ваші співробітники – як водії, так і експедитори або диспетчери – приїжджають з певної країни і розмовляють певною мовою. Якщо ви читаєте цю статтю, швидше за все, ваша компанія працює на українському ринку. Тому вам потрібна телематична система, яка спілкується з вашими співробітниками рідною мовою. Але це ще не все. Проблема регіоналізації має ще два дуже важливих аспекти.
Перш за все – підтримка рідною мовою. Коли щось виходить з ладу, виникає технічна проблема чи коли ваші співробітники просто збиваються з толку, вам не захочеться перебивати електронні листи і телефонні дзвінки на екзотичній мові. Допомога на вашій мові дуже важлива. Завдяки цьому ви швидко поясните проблему і отримаєте необхідну технічну підтримку замість ще більш непотрібних проблем. Інше питання – це представництво в вашій країні. Що робити, якщо ви вирішите розширити свій автопарк або вам потрібно виправити рахунки?
Якщо ваш постачальник представлений у вашій країні, це не проблема. Швидкий дзвінок або електронна пошта і все. Ви також можете задовольнити і оперативно знайти найбільш відповідне рішення для ваших потреб. Ми знаємо, що в 21 столітті все можна робити через Інтернет, але в той же час ми вважаємо, що іноді особисті зустрічі і невеликий мозковий штурм більш ефективні, ніж самі тривалі телеконференції з представниками з іншої частини світу.