Еко-водіння – від очікувань до можливостей

Що таке еко-водіння

Чи такий спосіб водіння зберігає фінанси вашої компанії? Сприяє охороні природи? Або спосіб водіння є основним для ваших клієнтів, наприклад, щоб захистити навколишнє середовище та гарантувати, що вантаж прибуде неушкодженим, а саме транспортування буде дешевшим? Усі перераховані твердження є правильними, і, загалом, еко-водіння можна визначити як спосіб водіння, який базується на двох основних принципах – їздити безпечно та економно.

Ми помічаємо, що еко-водіння стає актуальним для автовласників, компаній різного розміру, водіїв важкої техніки. Проте найбільшу увагу цьому приділяють компанії з великими парками вантажних авто. Рік тому Ruptela/Linqo представила на ринку продукт Eco-Drive, розроблений для покращення навичок водія та підвищення мотивації, таким чином заощаджуючи витрати на пальне та захищаючи транспортні засоби від пошкоджень через неправильне водіння. Ми розробили його разом з cargoGo, Finėjas та іншими логістичними компаніями з Литви та європейських країн.

У цій статті ми запрошуємо вас глибше дослідити, чому великі логістичні компанії витрачають так багато часу та інвестують у це, у чому вони бачать переваги та як можна успішно розробити та впровадити економічне рішення.

Чисте довкілля. Менше CO2

У середньому, скільки пального споживає вантажівка чи інший транспортний засіб, залежить від багатьох факторів – року виробництва та його виробника, дороги, ваги тощо. Тим не менш, споживання палива повністю завантаженої вантажівки може досягати приблизно 30 л/100 км дизельного палива, коли проїзд по маршруту середньої складності. Багато фахівців скажуть, що це середній показник, але досвід наших клієнтів показує, що може бути й інакше. Завдяки економічній їзді ви можете заощадити приблизно 2 л/100 км дизельного палива, що еквівалентно приблизно 500 г CO2, які не викидаються в навколишнє середовище.

Чи можете ви уявити наш вплив на природу, їздячи економніше? Заради інтересу, ми підрахували, що логістична компанія зі 100 вантажівками могла б заощадити близько 650 тонн CO2 лише за один рік – стільки ж CO2, яке ми викинули б у природу, якщо б облетіли Землю 87 разів на легковому автомобілі!

Безпека та захист

Дискусії про зеленіший світ посилюються, і вони не менш важливі для наших партнерів і клієнтів. На жаль, для клієнтів перевізників це часто не є найважливішим фактором при виборі перевізника та його послуг – все-таки його затьмарює бажання, щоб вантаж був доставлений швидко (тобто в обумовлений час) і неушкодженим. Наша система ідентифікує водіїв і показує, як вони керують транспортним засобом, чи використовують інтелектуальні системи керування та безпеки автомобіля, заощаджуючи багато пального. Система також записує, як водій прогнозує дорогу попереду, включаючи швидкість прискорення та гальмування автомобіля. Згідно з даними Eco-Drive, постійне навчання водіїв еко-водінню допоможе уникнути дорожньо-транспортних пригод, втрати фінансів, пошкодження вантажу та забезпечить безпеку.

Переваги для самого транспортного засобу

Паливо — це не єдина ціна, необхідна для підтримки роботи автомобіля. Інші запчастини потребують заміни, ремонту та обслуговування через неналежну експлуатацію автомобіля, що робить відвідування сервісу ближчим. Агресивні розгони і гальмування шкодять як коробці передач, так і самому двигуну, не кажучи вже про вереск шин. Усі ці сильні дії фіксуються системою Eco-Drive та відображаються під час розрахунку оцінки екологічного водіння, тому це допоміжний інструмент для економії витрат на експлуатації автомобіля.

Великі фінансові заощадження

Маючи понад 900 вантажівок, наш партнер cargoGo присвятив свій час і взяв участь у тестуванні та розробці Eco-Drive у пошуках найкращого продукту. З наведеного нижче звіту ми чітко бачимо, що зусилля окупаються щедро: водій cargoGo, який перевозить корисний вантаж вагою 30 тонн, досягає споживання палива 23,6 л/100 км, що на >20% менше, ніж у середньому по ринку (приблизно 30 л/100 км).Ruptela eco 1UA

Цей приклад cargoGO надихає та підтверджує, що можна заощадити щонайменше 2 літри пального на 100 кілометрів, лише використовуючи систему еко-водіння Ruptela/Linqo. Деякі клієнти можуть похвалитися економією палива, яка досягає 5 л/100 км, і це ще не межа. Давайте підрахуємо, скільки грошей це допоможе вам заощадити:Ruptela eco 2UA

Легко уявити, що можна зробити на користь компанії за рахунок цих заощаджених витрат у 360 000 євро. Але для досягнення такого результату потрібно докласти чимало зусиль. Найважливішими завданнями тут є організація та впровадження тренінгів з Еко-водіння та ініціатив, спрямованих на підвищення мотивації та залучення водіїв.

Як навчити водіїв їздити економно

Розглядаючи логістичну компанію зі 100 авто, ми підрахували, що в цій компанії працює близько 200 водіїв. Робота, яка потребує значних часових ресурсів, полягає в тому, щоб навчити їх економніше керувати автомобілем, дати теоретичні та практичні поради. Досвід Ruptela/Linqo показує, що найкращих результатів можна досягти, якщо в компанії є інструктор з Еко-водіння, який займається цією ініціативою. Для виняткової ефективності – навіть кілька. Для компаній, які мають менше 50 вантажівок, ми рекомендуємо найняти зовнішнього інструктора з Еко-водіння, який доступний як у Литві, так і по всій Європі.

Як підвищити мотивацію водіїв

Мабуть, найбільше питання полягає в тому, як мотивувати їх берегти ресурси компанії та довкілля. Бажання вчитися часто значно підвищується завдяки прозорій системі мотивації. Згадаймо понад 350 тисяч потенційної економії витрат на паливо в євро. Приклади компаній, які успішно впровадили ініціативи екологічного водіння, доводять, що розподіл цих фінансів із працівниками є найефективнішою інвестицією, яка мотивує їх керувати автомобілем екологічно та економно.

Наші клієнти використовують різні фінансові та нефінансові стимули, щоб залучити водіїв до цієї ініціативи екологічного водіння. Це може бути грошова надбавка до зарплати в якості премії, поїздка в Туреччину з сім’єю; найекономніший водій місяця може виграти новий телевізор, а найкращий водій року може бути ще більше заохочений електричним скутером.

Ми дійсно розуміємо, що всі додаткові ініціативи вимагають додаткових зусиль. Однак із системою Eco-Drive виконувати всі ці рейтинги надзвичайно легко. Як сам водій має можливість побачити свій результат, так і інструктор може порівняти результати всіх водіїв у системі, визначити місця, які потрібно виправити, і спробувати їх покращити. Оскільки Ruptela/Linqo подбала про технічні деталі, створення додаткової системи мотивації для водіїв тепер стає простішим. І оскільки ці інвестиції спрямовуються саме на співробітників компанії, щоб вони зберігали активи компанії, використовували менше ресурсів і захищали навколишнє середовище, все це впливає на всю екосистему компанії.

Огляд

Досвід Ruptela/Linqo доводить, що заощадити щонайменше 2 л/100 км завдяки впровадженню рішень Еко-водіння для логістичної компанії тепер можливо як ніколи. Ми підготували для вас усі технічні інструменти та запрошуємо приєднатися до нас із часом, ресурсами та креативними ідеями, щоб мотивувати працівників економніше керувати автомобілем.

Ми віримо, що співпраця в транспортній галузі – вірний шлях до успіху. Тому ми раді розробити комплексні та передові рішення, такі як Eco-Drive, з клієнтами по всій Литві та Європі, Україні.