Немає нічого більш цінного, ні для транспортної компанії, ні для її клієнтів, ніж певна інформація. Одне з найважливіших, яке ви можете мати у транспортній галузі, – це те, що відбувається з вантажем на даний момент. Завдяки GPS-відстеженню кожен сайт може мати попередній перегляд транспорту в режимі реального часу. Але касовий апарат компанії також може відчути позитивні наслідки системи.
Чи знаєте ви таке відчуття, купуючи щось в інтернет-магазині і протягом наступних днів ви вручну перевіряєте стан посилки на веб-сайті кур’єра, звідки ви зможете лише дізнатися, що посилка на шляху? Зважаючи на недавнє збільшення нестаціонарних продажів, ми припускаємо це.
Таким чином, ви розумієте, наскільки цінна конкретна інформація про те, де знаходиться посилка в даний момент, і коли ви можете очікувати кур’єра у ваших дверях. Якщо ми пов’язамо цю ситуацію з реаліями ринку TSL, то виявиться, що таку інформацію неможливо переоцінити. І його значення не обмежується заспокоєнням нетерплячих відправників та одержувачів транспорту, але може принести помірну користь самій транспортній компанії.
Інформація – це гроші
Все більше транспортних компаній на європейському ринку розуміють важливість використання моніторингу транспортних засобів та вантажів у реальному часі. Швидко з’ясувалося, що, крім перевезення самих товарів, надання актуальної інформації про його статус одержувачам – це в основному одне з основних очікувань таких підприємств.
Кожна компанія хоче надати свої послуги найкращим чином, оскільки завойовує більше клієнтів – використання моніторингу в режимі реального часу – це дійсно простий метод зробити великий якісний крок у обслуговуванні клієнтів та завоювати його довіру. Нам не потрібно пояснювати, що завоювання довіри підрядника дуже часто є синонімом довгострокової ефективної співпраці.